Lai nodrošinātu šīs vietnes pilnu funkcionalitāti, nepieciešams izmantot sīkdatnes. Lūdzam aktivizēt sīkdatņu apstrādi un atsvaidzināt savu pārlūkprogrammu. Pēc pārlūkprogrammas atsvaidzināšanas tiks parādīts sīkdatņu pārvaldīšanas dialogs.

Šajā interneta vietnē tiek izmantotas sīkdatnes, kas ļauj paaugstināt vietnes funkcionalitāti un lietošanas komfortu, kā arī nodrošina statistiskās informācijas apstrādi. Jūs jebkurā laikā varat izmainīt sīkdatņu iestādījumus, noklikšķinot uz pozīcijas „Izmainīt iestādījumus“. Ja piekrītat šādai sīkdatņu izmantošanai, noklikšķiniet uz pozīcijas „Jā, es piekrītu“. Mūsu privātuma politika

Bosch uzsāk automatizētās braukšanas attīstības iniciatīvu Ķīnā

 
 
 

Kontakti


Marina Blomniece
Komunikācijas speciālists
Robert Bosch SIA
Mūkusalas str. 101
LV-1004 Rīga
Latvija
Tālrunis
+371 67802080
Telefakss
+371 67807941

 

24.04.2017 | Bosch Group | Korporatīvās ziņas

  • "Automatizētā braukšana iespējama tikai tad, ja tiek nodrošinātas augstas precizitātes kartes," saka Bosch valdes loceklis Dr. Rolfs Bulanders (Rolf Bulander).
  • Sadarbības līgumi ar AutoNavi, Baidu, un NavInfo par augstas precizitātes karšu nodrošinājumu
  • Sadarbībā ar Ķīnas Baidu interneta grupu Bosch testē automatizētu mašīnu uz Ķīnas ceļiem.
  • 2016. gadā Bosch mobilitātes risinājumi Ķīnā attīstījās ievērojami straujāk nekā tirgus, panākot 23,5% pārdošanas apjomu pieaugumu.
  • Šanhajas autošovā Bosch prezentē savus nākotnes mobilitātes vīzijas risinājumus - pārvietošanās bez spriedzes, satiksmes negadījumiem un izplūdes gāzēm.

Šanhaja. Lai Ķīnā realizētu automatizētu braukšanu, joprojām tiek meklēta vispusīga koncepcija kā radīt augstas precizitātes, aktuālās kartes. Bosch vēlas to mainīt un ir noslēdzis sadarbības līgumu ar Ķīnas interneta grupu Baidu un karšu nodrošinātājiem AutoNavi un NavInfo. Visi četri partneri kopā strādā pie risinājumiem, kas ļautu tiem karšu izveidošanai un atjaunošanai izmantot automašīnu komplektācijā iekļauto Bosch radaru un video sensoru savākto informāciju. "Automatizēta braukšana nav iespējama bez augstas precizitātes kartēm ne Ķīnā, ne citviet pasaulē," gatavojoties Šanhajas autošovam, stāsta Robert Bosch valdes loceklis un mobilitātes risinājumu biznesa nozares priekšsēdētājs Dr. Rolfs Bulanders. Bosch turpina piekopt atklātu, standartizētu pieeju. Atrašanās vietas noteikšanai, kas automatizētai braukšanai ir vissvarīgākais, automatizētie transportlīdzekļi izmantos Bosch sensoru savāktos datus. Šie dati būs saderīgi ar visu triju partneru karšu datiem. Bosch, AutoNavi, Baidu un NavInfo vēlas prezentēt savu risinājumu vēl līdz šī gada beigām.

74% ķīniešu vēlas drīzu automatizētas braukšanas ieviešanu

Bosch un Baidu interneta grupa pat sper soli tālāk. Uz Jeep Cherokee bāzes tie izveidojuši testa automašīnu, kurai uz Ķīnas automaģistrālēm nodrošināta daļēji automatizēta vadība. Testa automašīna ir aprīkota ar neskaitāmiem Bosch komponentiem. Bez visa cita vēl arī pieci vidusdaļas radari un multifunkcionāla videokamera apkārtējās vides atpazīšanai, kā arī ESP bremzēšanas vadības sistēma un elektroniskais stūres pastiprinātājs. "Automatizēta braukšana uzņēmumam Bosch ir globāla tēma," stāsta Bulanders. "Ķīna mums ir ceturtā testēšanas vieta pēc Vācijas, ASV un Japānas." Kā viens no lielākajiem automobiļu tirgiem un šobrīd aptuveni 28 miljoniem gadā saražotiem transportlīdzekļiem, Ķīna ir arī nozīmīgs automatizētās braukšanas tehnoloģiju noieta tirgus. Ķīnas patērētāji jau šobrīd ir ļoti ieinteresēti šajos inovatīvajos risinājumos. Bosch sešās valstīs veiktajā reprezentatīvajā izpētē 74% aptaujāto ķīniešu izteicās atzinīgi par strauju automatizētās braukšanas ieviešanu savā valstī. Salīdzinājumam: Vācijā tie bija 33% no aptaujātajiem, bet ASV - 31%.

Bosch automatizācija, savienojamība un elektrifikācija Ķīnā piedzīvo izaugsmi

Automatizētā braukšana ir tikai viena no Bosch potenciālās izaugsmes jomām Ķīnā. Šanhajas autošovā uzņēmums prezentē savu koncepcijas pētījumu, kas parāda kā savienojamība spēj pārvērst automašīnu no vienkārša pārvietošanās līdzekļa par vadītāja personīgo asistentu. Moderni displeja instrumenti un lietotāja saskarnes akcentē automatizētās un savienotās braukšanas priekšrocības - nākotnē tie nodrošinās drošu, atslābinātāku autovadīšanu. Bosch ir sagatavojies arī izaugsmei piedziņas tehnoloģiju un elektrifikācijas jomā. Ar pielāgotajām benzīna un dīzeļdegvielas tiešās iesmidzināšanas sistēmām, sistēmu risinājumiem hibrīdajiem un elektroautomobiļiem un plašo CNG piedziņas bloku moduļu koncepciju, Bosch nodrošina Ķīnas ražotāju atbilstību Ķīnas 6. izmešu standartam.

Bosch mobilitātes risinājumi 2016. gadā apsteidz Ķīnas tirgu

Bosch uzņēmumam Ķīna ir gan ļoti nozīmīgs, gan veiksmīgs tirgus. Ar saviem mobilitātes risinājumiem tehnoloģiju un pakalpojumu piegādātājs 2016. gadā Ķīnā reģistrēja pārdošanas apjomu 66,3 miljardu RMB (9 miljardi EUR) apmērā. Pieaugums ir par 23,5% vairāk nekā iepriekšējā gadā. Šajā pašā periodā Ķīnas automobiļu tirgus pieauga par 14%. "Mums Ķīna ir un paliek sinonīms izaugsmei. 2016. gadā mobilitātes risinājumu nozarē mēs šeit panācām 20% apgrozījumu," stāsta Bulanders. Pašlaik Bosch mobilitātes risinājumu jomā 21 ražotnē Ķīnā algo vairāk nekā 34 000 līdzstrādnieku. Tostarp vairāk nekā 4600 zīnatnieku strādā pie vietējam tirgum paredzētām inovācijām 12 Bosch tehnoloģiju centros.

Bosch sniegums Šanhajas autošovā 2017

Ar saukli “Smarter mobility” (viedāka mobilitāte) Bosch Šanhajas autošovā, kas norisināsies no 2017. gada 19. līdz 28. aprīlim, demonstrēs koncepciju par to, kā nākotnes automašīnas kļūs par savu vadītāju personīgajiem asistentiem. Tehnoloģiju un pakalpojumu kompānijas stendā 5.1 zālē tiks demonstrēti arī tās nākotnes mobilitātes vīzijas risinājumi - pārvietošanās bez spriedzes, satiksmes negadījumiem un izplūdes gāzēm.

Bosch Group ir pasaulē vadošais tehnoloģiju un pakalpojumu sniedzējs. Visā pasaulē tajā strādā apmēram 390 000 darbinieki (2016. gada 31. decembra dati). Uzņēmuma pārdošanas apjomi 2016. gadā sasniedza 73,1 miljardus eiro. Tā darbība norisinās četrās biznesa jomās: mobilitātes risinājumi, industriālās tehnoloģijas, plaša patēriņa preces un enerģijas un celtniecības tehnoloģijas. Bosch ir vadošā IoT kompānija, kas piedāvā inovatīvus viedo māju, viedo pilsētu, savienotās mobilitātes un savienotās industrijas risinājumus. Izmantojot savas sensoru tehnoloģijas, programmatūras un pakalpojumu kompetenci, kā arī IoT mākoni, tā klientiem sniedz savienotus starpdomēnu risinājumus no viena piegādātāja. Bosch Group stratēģiskais mērķis ir piedāvāt inovācijas savienotai dzīvei. Bosch uzlabo dzīves kvalitāti visā pasaulē ar inovatīviem produktiem un pakalpojumiem. Īsumā - Bosch izstrādāto tehnoloģiju sauklis: "Tehnika dzīvei". Bosch Group ietilpst Robert Bosch GmbH ar aptuveni 440 filiālēm un reģionālajiem uzņēmumiem apmēram 60 valstīs. Ieskaitot tirdzniecības un pakalpojumu partnerus, Bosch globālais ražošanas un tirdzniecības tīkls aptver gandrīz katru pasaules valsti. Kompānijas turpmākās izaugsmes pamats ir tās inovatīvās spējas. 120 vietās visā pasaulē ar izpēti un izstrādi nodarbojas apmēram 59 000 Bosch līdzstrādnieku.

Kompāniju ar nosaukumu „Smalkmehānikas un elektrotehnikas darbnīca” 1886. gadā Štutgartē izveidoja Roberts Bošs (Robert Bosch, 1861-1942). Robert Bosch GmbH īpašumtiesību struktūra garantē uzņēmējdarbības rīcības brīvību no Bosch Grupas, kas ļauj uzņēmumam plānot ilgtermiņā un veikt nozīmīgus ieguldījumus tās nākotnes nodrošināšanai. Deviņdesmit divu procentu Robert Bosch GmbH akciju kapitāla turētājs ir Robert Bosch Stiftung GmbH, labdarības fonds. Vairākums balsstiesību pieder Robert Bosch Industrietreuhand KG, ražošanas trasta kompānijai. Uzņēmējdarbības īpašumtiesību funkcijas veic trasta kompānija. Atlikušo daļu turētāji ir Bosch ģimene un Robert Bosch GmbH.

Vairāk informācijas šeit:

www.bosch.com

www.bosch-press.com

twitter.com/BoschPresse